Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2010 12:03 - Светът е затвор и спасение няма никъде
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 1163 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 05.05.2010 14:07


 Разбира се това се отнася за моралния човек.На всички нива моралът е отречен и смачкан-държава,наука,религия,семейство,междуполови отношения....Защото тези убиици са само и единственно ЖИВОТНИ,казано в прав текст.Затова докато няма разум и разделяне на дух. и матер.цености по моралната стълбица човекът с морал ще бъде убиван,подтискан,садистично мачкан в живота който Вие животни -убиици подреждате по Вашия садистичен за духа начин и не допущате морала до разума си, защото трябва да РАБОТИТЕ с пот на челото и признаете Бога за строг и справедлив морален наш баща-УБИЙЦИ преди с мечове сега с наука и смазваща психиката безумна практика на насилие и разврат прикрито от мазна бюрокрация и изсушена до кости  наука.Остава ми моя вътрешен свят,който е връзката ми Бога и съм аз.Роб съм и ме мачкате с ненужен ненормиран труд,идиотски облъчвания на преса и телевизия,кухи служители на държавата,тъпи горили и.....Как да спра животинското Ви съществуване,което ме отвращава,как и къде да избягам от Вас слепци-егоисти.....Ще обърна пирамидата и ще Ви отнема привилегиите на властта-равни сте с производителите и заплатите Ви ще следват заплащането на селския и работнически труд.Ненужните Ви сгради са душите ВИ-варосани гробници.....


Тагове:   спасение,


Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2089602
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930