Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2011 21:03 - Държавното юридическо право и божествения общочовешки морал
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 644 Коментари: 0 Гласове:
1



Все едно да сравнявам вълци грабители с изконната милостива майчина любов.Два свята-първия на хитрия,нагъл,безочлив крадец и тарикат и другия на честния милостив трудов човек-работник или селянин.Първия-образован до микрон от запетаи и точки от "изкуствено-интерестчийски закон"винаги  в костюм и черен джип,с триетажна къща-красива жена и задоволени деца-другия-прост,потен,уморен скот с изтормозена жена и смачкани деца.Ето какво прави  от човека правото на държавата и какво -божествения общочовешки закон да не лъжеш,крадеш,да работиш нужен труд...Аз избирам-първото и ще си живеея живота с чужд,мръсен,аморален,жесток закон и колкото повече го прилагам толкова повече ще ме ценят и парите ми -трупат,трупат а глупаците ще ми работят за тях.А Вие си спазвайте моралния закон ненужен на държавата.Тревожете се ,борете с недправедливото сляпо-духовно юридическо право-съдете се с мошениците-богаташи,ставайте все по-беден,останете без жена и деца които искат спокойствие и пари и умрете в бедност и мизерия-аз и в смъртта ще бъда на топло и уютно-скъп ковчег,престижно място в централни гробища,голям мраморен паметник-Аз съм плътта а ти-нищожество-духа.Кой живее по-добре,кой...глупако....хайде-марш на работа че съм гладен и най-хубавата храна е за мен-естета-юрист-животно...


Тагове:   право,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2089119
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930