Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2010 01:42 - Кафка по бай Ганьовски
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 426 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.10.2010 01:58


"Процесът" на Кафка в България-гр.Варна-Районен съд -бай Ганьо-висшист-адвокат.Тази сутрин-звън и глас на домофона-спешно съобщение-явете се спешно днес за да получите призовка от съда.Отивам-получавам и чета:подсъдимия Йордан Йов разпореждам на основание на чл.еди кой си да се явите на дело което ще се гледа еднолично и ако не се явите и  без вашето присъствие.Подсъдим сте за клевета.Пострадалия е адвокат бай Ганьо и иска кръвнина от 20 000лв за това че сте уронили доброто му име с разгласяване на позорни за него обстоятелства.Смрази ми се кръвта,почервенях,заболя ме главата и прободе шиш в сърцето от тези сурови хан Крумови думи-закони.Почуствах се още по-малък и нищожен дори от лудия Мунчо.Ами сега-неть денги для адвокат на дявола а адвокат на Бога освен Лев Толстой не се е родил.Что делать?Вярно бе че бях разгласил деянието на адвокат бай Ганьо но то не се споменаваше а напротив неговото разгласяване ми се вменяваше за пръстъпление от жестокия варненски съдия-хан Крум.Отидох в деловодството на хан крумовската институция наречена -капиталистически правов съд.Видях охранени засмени вратовръзкари-висшисти-прокурори и съдии във великолепни английски тоги.И сред лъскавите висшисти  група одръпани дърводелци-турци,който поправяха някаква врата-чинно и със страх и уважение.Пред деловодството чаках реда си седнал на дървена протрита пейчица от миналия век а до нея-толкова съдран стол че все едно в сградата обитаваха клошари.Не преувеличавам-но нямаше как да ги преснема-току виж -ново обвинение в шпионаж.Смея се,свирукам си,вия от безсилие-това тук е нормално-те са хора без морал.Нормално е такива хора да са във властта и мачкат моралните извънземни.Нормално е честните и простите да работят производителен труд и строят и хранят тези обвинители на всеки който им се противопостави на грабежа.Не съм анархист а съм за реда но ред от самодоволни и бездуховни хора не може да се изгради-освен този на Рим и Хитлер.За сега сме на нивото-хляб и зрелища и висшисти на бай Ганьовско "духовно" ниво.Да би мирно седяло не би призовка-спешна получило.Бай Ганьо прави закони,той ги прилага -той и си живее животинско-технически-усъвършенствания живот-а Вие -да не бяхте се раждали човеци а като тях-вълци грабители и варосани гробници...А Кафка не се е срещал с българската глупост,алчност и простотия-аз всеки ден ги търпя и храня с труда си -те ме съдят за още кървави пари....Робе -защо още търпиш -за жалкия си осъзнат и непризнат за човешки животински живот....  Не, няма да се напия като тях а напротив ще ставам все по добър и честен към всички напук на робски труд и гадното насилие над мен-тялото ми е тяхно но духът ми принадлежи на Божията правда-колко клетници са избити за нея и тя все я няма...а го има бая ти Ганя...                                         



Тагове:   Кафка,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2094189
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930