Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2010 15:46 - Дългът?
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 611 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.06.2010 16:20


Постарай се да изпълниш своя дълг и веднага ще узнаеш колко струваш.   /Лев Толстой/
Но кой съм и пред кого имам дълг?Пред Бога - да следвам доброто и на практика сваля Бога  на земята - ще бъда разпънат от паразитите-материалисти.Пред Родината-коя е тя?На социализма или капитализма или на Левски и Толстой-Духовността?Дългът  пред политическата ми Родина ме прави убиец на събратята си с друг светоглед.Пред Левски и Толстой -убиец на политиката и борец за нравственост - отричана от всички двукраки животни - отново ме разпъват.Пред рода-семейство-разплод само за брой,че българите изчезвали?Пред ...Преди пред-въпросът е един-Кой си?Какъв се самоопределяш-божий син,грешник-с вяра без дела против злото,зомбиран подчинен на исляма,търговец-банкер-слуга на парите,политик-приспособленец,родолюбец-материалист,мъж-самец-маймуна.Това са хората-изборът им ги прави такива каквито са.Избирам да бъда божий син като Христос и Толстой, но не мога да изпълня този си дълг-все още не съм пречка за злото и то ме търпи - когато ме убият ще съм изпълнил дълга си-грозно и жестоко,но това е истината,която тук не се търпи, а камо ли приложи.Затова мнозинството избирате последното...За него Ви хвалят и устройват развратните градове - да бъдат безсмъртни во веки.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2090759
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930