Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2010 20:32 - Животни ли сме?
Автор: tolstoist Категория: Технологии   
Прочетен: 854 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.05.2010 14:44


И сега убиват.В Ирак,Афганистан,Чечня...и на някоя българска уличка.Убиват тези, които вярно служиха за пари на социализма, сега служат за същото на капитализма.През социализма бях шокиран от непрекъснатия принудителен труд-отидох в психиатрията и казах, че не мога да приема този нечовешки живот - казаха ми ,че не съм луд и да търся другаде спасение - това бе в Бургаското психо.Отидох и в Пловдивското - там ме одобриха, но пък аз бях осъзнал, че не аз, а те са лудите - великите доценти и професори,слуги на жалкия си живот на приспособленци.Не мога и днес да приема, че съм животно,макар че живота и хората ме смачкаха отвсякаде.Вкопчил съм се в Толстой и живея....А всъщност съм мъртав, защото не живея по начин, който смятам за нормален.Но аз съм духа си ,защото видя ли тялото си и мястото си на дъното на социалната стълбица - прост работник ще полудея като всички Вас,които се смятате за нормални със съвременни и престижни професии-Вие променяте естетически околния свят и сте до тук.Това Ви стига.Функции на тяло и ум - без капка разум за смисъла Ви........Животни ли сме - учени приспособленци-Да, Вие сте такива затова научно обосновахте социализма, сега обосновавате капитализма и винаги убийството в услуга на властимащите.Каква наука,какво изкуство,каква религия -Вие убивате.......и сте  идиоти...


Тагове:   животни,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2087167
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930