Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2009 16:42 - Божествен разум и животински егоизъм
Автор: tolstoist Категория: Технологии   
Прочетен: 797 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.12.2009 16:43


Население което ще се дои-това са необразованите хора т.е. народа.Това е философията на държавата и интелигенцията.От това следва и отношението им към този прост народ-селяни и работници.Днес се убедих в това.Три институции-Прокуратура,Община и Консулство демонстрираха на мой гръб пренебрежителното си отношение към простия работник.Прокуратурата си играе на процедурни игри и не желае да си свърши работата макар че има доказателства за съд.дело-има свидетели и медиц. свидетелство но нали прост работник иска да има ред-ние ще го разтакаваме  докато се откаже...Общината-ние спазваме буквата на закона и не може да се погрижим извън нея,макар че могат  и ще спасят една съдба.Консулството-не говориш ли езика ни какво правиш тук-особенно портиера-груб бабанко който не знае и дума български.Казах че съм от село и не знам процедурата-преведоха му и удоволствието му бе пълно че съм простак умствено и беден-гледаха ме като прокажен...А консула ме отпрати с думите имам важни срещи...Но аз съм нахален и нахален и си търся боя затова им казах че няма да ги оставя докото не си свърщат работата била тя и на един простак но с разум от Бога в борба с животинския егоизъм на чиновниците затърбили Разума за материални облаги и приятно работно място.Няма надежда да чуят съвестта си.....


Тагове:   егоизъм,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2086719
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930