Постинг
19.10.2009 18:09 -
Кои определят законите според които живеем?
Тези хора са зад кулисите и преследват своите икономически цели.Те никога няма да признаят нравствения закон в тях защото трябва да се жертват за него-да дават повече отколкото получават.Това са правили нашите възрожденци но след националното освобождение от турско робство,се губи всяка мярка за морал.Образованието вече става оръдие за бягство от физическия труд,който е исконно дело на всеки човек,и този труд се лрехвърля на необразованите.Това е целта на всички закони-все по големи привилегии на образованите и все повече товарене и ниски заплати за необразованите-селяни и работници.Има ли в парламента един селянин или работник-няма.Всичко е в ръцете на тарикатите и "белите якички".За каква демокрация говорим.И тези пари,лихви и банки-това е трабеж на човешкия труд .Отвратително законен грабеж.Всичко това не може да не води до насилие и егоизъм.И от двете страни.Къде е разума-в Толстой,в постепенното изявавяне на това което е нормално.Ново устройство на обществото стъпило на нужния труд и подобаващото му първо място -затова да повярваме в разума си не на безумния свят.Затова духовни лица в парламента за да защитават и духовния свят в нас.Икономистите след изискванията на разума и духовното-това е реално стига да го отстояваме без страх от плътската ни смърт.На този страх се дължи победата на безумните политици и религиозници над нас-нормалните хора с разумен духовен живот.
Следващ постинг
Предишен постинг
Така наречения "световен елит" отдавна е заложил този модел на съществуване, ще ти цитирам част от техен протокол, датиращ от 1979 г :
Основна стратегия:
отвличане на вниманието
Опитът е доказал, че най-простият метод за гарантиране ефективността на тихите оръжия и засилване контрола над обществото е то да се държи в неведение по отношение основните принципи на системата, като в същото време вниманието на хората се отвлича с маловажни неща и се създава объркване и дезорганизация.
Това се постига по следния начин:
1. Отвличане на вниманието на хората от истинските проблеми; потискане на умствената им дейност; въвеждане на некачествени учебни програми по математика, логика, икономика и инженерни дисциплини; обезсърчаване на техническото творчество.
2. Експлоатиране на емоциите на хората, усилване на склонността им да си угаждат, да задоволяват своите физически и емоционални желания (на ниво първична сигнална система). Тази цел се постига чрез:
а) непрестанни емоционални атаки и насилие (психически терор) посредством масирана пропаганда на секс, насилие и войни в медиите — особено по телевизията и в пресата.
б) задоволяване на първичните им желания в излишък, задръствайки ума с храна-боклук и лишавайки хората от истинската духовна храна, от която те имат нужда.
3.Пренаписване на историята и законите, атакувайки широко известни факти и изконни ценности и втълпявайки на хората твърдения в противоречие с общоприетото до този момент. По този начин се атакува здравия разум — вместо да се концентрират върху истинските проблеми в търсене на изход, мисълта им се насочва към изкуствено изфабрикувани външни приоритети.
Този механизъм на психическа агресия блокира способността на хората да разсъждават трезво и предотвратява евентуалното разкриване на “тихите оръжия” и технологията за автоматизиране на обществото.
Основното правило е, че от хаоса се извличат дивиденти — колкото по-голяма обърканост цари сред населението, толкова по-голяма изгода могат да получат управляващите от създадената ситуация. Следователно, най-добрата стратегия е да се създават проблеми и след това да се предлага решение.
Обобщение
Медии:
Да се отвлича вниманието на възрастното население от истинските социални проблеми и да се насочва към маловажни въпроси.
Училища:
Да се гарантира на младежта липса на адекватно образование по математика, икономика, право, история.
Развлечения:
Те трябва да бъдат на ниво като за шестгодишни деца.
Работа:
Хората трябва да бъдат постоянно заети за да нямат никакво време да мислят; те трябва да се превърнат в животни, в работен добитък
цитирайОсновна стратегия:
отвличане на вниманието
Опитът е доказал, че най-простият метод за гарантиране ефективността на тихите оръжия и засилване контрола над обществото е то да се държи в неведение по отношение основните принципи на системата, като в същото време вниманието на хората се отвлича с маловажни неща и се създава объркване и дезорганизация.
Това се постига по следния начин:
1. Отвличане на вниманието на хората от истинските проблеми; потискане на умствената им дейност; въвеждане на некачествени учебни програми по математика, логика, икономика и инженерни дисциплини; обезсърчаване на техническото творчество.
2. Експлоатиране на емоциите на хората, усилване на склонността им да си угаждат, да задоволяват своите физически и емоционални желания (на ниво първична сигнална система). Тази цел се постига чрез:
а) непрестанни емоционални атаки и насилие (психически терор) посредством масирана пропаганда на секс, насилие и войни в медиите — особено по телевизията и в пресата.
б) задоволяване на първичните им желания в излишък, задръствайки ума с храна-боклук и лишавайки хората от истинската духовна храна, от която те имат нужда.
3.Пренаписване на историята и законите, атакувайки широко известни факти и изконни ценности и втълпявайки на хората твърдения в противоречие с общоприетото до този момент. По този начин се атакува здравия разум — вместо да се концентрират върху истинските проблеми в търсене на изход, мисълта им се насочва към изкуствено изфабрикувани външни приоритети.
Този механизъм на психическа агресия блокира способността на хората да разсъждават трезво и предотвратява евентуалното разкриване на “тихите оръжия” и технологията за автоматизиране на обществото.
Основното правило е, че от хаоса се извличат дивиденти — колкото по-голяма обърканост цари сред населението, толкова по-голяма изгода могат да получат управляващите от създадената ситуация. Следователно, най-добрата стратегия е да се създават проблеми и след това да се предлага решение.
Обобщение
Медии:
Да се отвлича вниманието на възрастното население от истинските социални проблеми и да се насочва към маловажни въпроси.
Училища:
Да се гарантира на младежта липса на адекватно образование по математика, икономика, право, история.
Развлечения:
Те трябва да бъдат на ниво като за шестгодишни деца.
Работа:
Хората трябва да бъдат постоянно заети за да нямат никакво време да мислят; те трябва да се превърнат в животни, в работен добитък
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.