Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2009 12:46 - На избори без Толстой
Автор: tolstoist Категория: Технологии   
Прочетен: 531 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 07.07.2009 06:24


Облякох фанелка с лика на Толстой и надпис"Толстоизъм" и рано сутринта вчера бях готов да тръгна на избори,тъй като бях член на комисия във Варна.Исках и да агитирам и да протестирам чрез Толстой.Но каква се оказа вековната действителност.Току да отворя вратата на таванчето в което живея,и червеят на съмнението и трезвата мисъл по ме спря с въпроса:"Ти луд ли си?"Нима не знаеш в какъв свят живееш и какво представляват изборите с бедни и обезверени хора?Какъв дух, какъв Толстой?"Съблякох фанелката и облякох невзрачната си всекидневка.Пристигнах в 06h в училището.Започна изборния ден.За да излеза на свобода заявих на председателя,че ще отида да гласувам по местоживеене.Той категорично го забрани-"Тук ще гласуваш"Казах,че изборния закон го разрешава.Но той бе непреклонен-"Тук"Стана скандал и добре,че Толстой не бе на фанелката ми-крещях грозно и лудо.И в гнева си казах,че се отказвам от заплащането.Това го удолетвори:"Махай се".Но онемя когато му казах:-оставам да работя без пари и няма да гласувам.Цялата комисия също зяпна с викове:-Не бъди глупак.Но аз вече бях написъл,върху формуляра за заплащането,че се отказвам от него.Стоях без да излеза от стаята до 17h и работих непрекъснато-помагах на старите хора да гласуват в тъмната стайчка и то за "Коалиция за България",заменях бюлетината на сгрешилите партията си хора-има и такива -5човека,пущах бюлетините на сакатите в кутията.И всичко това сред дрезгавите викове на председателя-"Това е незаконно,анархист,толстоист...Защо си дошъл да нарушаваш закона.Но и на него му помогнах,когото му казах,какво да пише при сгрешен подпис на член от комисията върху изборните документи.Смешно и жалко-и той и аз.Хора с животинска и божествена същност-и която надделее.И всичко това на фона на смачканите от бита българи,на миризливите цигански семейства,на облечените в бяло координатори на партиите...Страшна и безнадеждна действителност,ако не чувствах Бога в себе си.И вечерта чух от победителя Бой...ко-"аз вярвам като майка си и целувам Богородичка и паля три от най-големите свещи.Бог пред мен аз след него"...И се убедих,че без разумно духовно усъвършенстване нищо не би се променило в България и в света.Но никой не го желае и прилага...И човекът си остава животно и действителността грозна и развратна....И как ли щяха да ми се присмиват ако бях с фанелка с лика на Толстой-аз съм толкова далеч от идеала си и толкова жалък в тази действителност.А после разбрах,че председателят на моята секция е бил от...Атака-"пази боже сляпо да прогледа" Легнах си отвратен от физическа и духовна умора причинена от тази нечовешка обществена система и от тези манипулирани хора...



Гласувай:
0



1. panazea - Толстоист
08.07.2009 12:01
Все още не можем да изразяваме гласно предпочитанията си ! Ако не си загубя работата , най-малкото ще се изпокарам със всичките си колеги . И накрая аз ще съм виновна . Затова години наред си пазех за мен мислите и чувствата.
От живота разбрах , че трябват малко думи . Който не те разбира , няма да те разбере никога , по-добре говори със стена .
Който те разбира , ще те разбере и без думи .
Защо си работил без пари?Тези хиени това и чакат?
За тях няма чест и достойнство ! Какво си очаквал? Че ще се впечатлят ? Ами те са хора без морал ,гьон-сурат! Толкова са цинични , че предизвикват повръщане у мен .
Бъди здрав и намери свои съмишленици .
Между другото Христо Смирненски е бил анархист , дядо ми го каза , но това го няма в официалната книжнина . Привет!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2074337
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031