Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2015 09:45 - Какво правя тук и защо търпя това
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 577 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 02.10.2015 09:47


Нищо друго освен задоволяване на животинските си инстинкти и то по най-трудния начин-чрез мръсен физически труд в угода на манипулирани,изнежено-развратени граждани-всички бивши естествено- първични селяни.Абсулютно безсмислени действия и първото и второто.Какво ме спира-както вчера почуствах психично-психологическото състояние за самоубйство-абсулютна безсмисленост, унижение, ненужност, безразличие и отсъствие на материалния свят и отсъствие на тялото-затвор и основа на всичките проблеми,нужди,унижения.Аз не съм тук по свое желание и светът не е устроен спрямо мойте духовни желания и свят а само и само и единственно -ЗА ЗАДОВОЛЯВАНЕ НА ЖИВОТИНСКИТЕ МИ НУЖДИ,покрити с ЕСТЕТИКА-ИЗКУСТВО ,НАУКА и РЕЛИГИЯ. Има избор-кому ще служиш-на животното в теб или на духовно-разумното.Третотото е -никому и се самоубиеш.Животното тук е на почит и уважение и дори го образоват за да си задоволява инстинктите -НАУЧНО и ЕСТЕТИЧНО.ДУХовно-разумното ГО НЯМА НИКЪДЕ-освен в нас но то е НеНУЖНО в ЖИВОТИНСКАТА СИСТЕМА.И защо не си отида от тук-ЗАЩОТО го има духовно-разумното в мен и колкото повече го мачкате и изтискате за задоволяване на животинското във ВАС и експлоатирате и манипулирате -Толкова повече се убеждавам КОЛКО Е НОРМАЛНО -РАЗУМЪТ в мен и ненормално -ЖИВОТИНСКОТО в живота и системата.Всичко съществуващо е против този Разум-НАУКА,ИЗКУСТВО,РЕЛИГИЯ-но той е единственно НОРМАЛНОТО В НАС И КОЛКОТО И ДА ГО ПОДТИСКАТЕ И УНИЖАВАТЕ С ЖИВОТИНСКИЯ СИ ЖИВОТ И
СИСТЕМА -ще се изяви и промени и ВАС и системата-ако не съм пропит с това -не бих издържал ЖИВОТИНСКОТО БЕЗСМИСЛИЕ НА ТРУДА,НАУКАТА,ИЗКУСТВОТО,РЕЛИГИЯТА и днешния вековен агресивено-развратен човек-животно по принуда на системата и желание за живот макар по-животински.





Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2074562
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031