Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2014 19:38 - Образованието ражда безумие
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 673 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.09.2014 20:48


Имаше научна конференция в Община Варна.Разглеждах програмата и някакво добре изглеждащо и добре облечено момиче поиска да ме включи в нейн проект.Попитах какъв-не отговори а започна да говори колко е образована и как я подтискат и пренебрегват в работата й.Каза какво и къде работи и какво иска да създаде във Варна.Разбрах че няма разум а изцяло от обсебена от налаганата доктрина-"ВЕЛИКОТО ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ".Това и ме попита-какво образование имам и колко чужди езици владея.Говореше уж смислено и учтиво но бе в някаква
психична възбуда.Ще напусна тази тъпа страна,в чужбина ще ме оценят-бе крайния й извод.Не каза името си-опитах се да й обясня в каква заблуда е но-реакцията й бе рязко
агресивна.Тя не познаваше друг свят освен този на "ВЕЛИКОТО ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ".
Не искаше да чуе нито мен,нито Толстой.Жалко,колко крехки души убиваше това безумно ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ което даваше топло и платено работно място но превръщаше човека в-БЕЗУМНА НЕРАЗУМНА МАРИОНЕТКА на бездуховната образована система на 
убийци начело с-политици,учени,религиозници....Това момиче ако не осъществи амбицията си ще се самоубие или физически или ще стане наркоман-проститутка.Макар сега живеещо само с идеята за великото образование то вече бе УБИТО ДУХОВНО и аз
бях безсилен да й помогна.


Тагове:   образование,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2084885
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930