Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2013 12:57 - Политическата изповед на Лъжесидеров
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 604 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.10.2013 08:19


Отче,прости ми -излъгах простия български народ че ще работя за него а се прегърнах с убийците му-БСП,ДПС които ми се отблагодариха с тлъста сметка в евро откраднати от моя измамен народ.Аз опиянен от тази сметка и от младата си любовница- прости ми Капке,вече не виждам потта и кръвтта на народа си.Аз съм избраник на дявола-затова завърших богословие и дрънкам православните небивалици-опиум за народа.Аз съм си марксист,либерал,националист-всичко съм и с всеки съм -най-после живея пълноценно-животински.Но говоря загрижено и за народ и за държава но всъщност  исках охолен живот-имам го и съм като тях-убийците на любимия ми прост народ който гласува за мен.Защо да ме ликвидират руските агенти на БСП,мутрите на Борисов,сивите вълци на Ердоган-за тези прости найвни бедни българи-не съм идеалист-глупак-аз съм мъж не за една жена,политик не за държава и народ а за СЕБЕ СИ.Журналист съм,богослов съм,политик съм-НАЦИОНАЛЕН ИЗМАМНИК СЪМ-прости ми Отче,който те няма а има само моето удобство и кеф.Аз един от хилядите отрепки на този прост,беден и найвен български НАРОД КОЙТO ЩЕ МЕ ЛИНЧУВА ЗАЕДНО С БРАТЯТА МИ ПО ИНТЕРЕСИ-СТАНИШЕВ,БОРИСОВ,МЕСТАН-но след нас идат същите ОТРЕПКИ от реформаторския блок и изкуствените гражд. сдружения защото този народ вече не ражда хора а само жалки и жестоки политически ОТРЕПКИ като МЕН-ЛЪЖЕСИДЕРОВ.


Тагове:   България,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2074093
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031