Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2012 20:58 - Трудов скот за общество,наука и религия
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 714 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.09.2012 21:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да  си прост и да не искаш образование-тогава ще си трудовия скот за изнежени висшисти и мечоврати мутри.Висшистите ще те мачкат законно и научно-като нямаш ум то ще работиш с ръце -до кръв и припадък-8 часа ненужен за теб но нужен на учените паразити.А дланта гори,гори от труд и протрито-пропукана кожа,ходилата парят от умора сякаш си странджански нестинар-мистик.А то-си прост работник-строител с конкуренция само от цигани с които си равен по простотия.Мечовратите мутри спечелили европейски проекти летят с черни джипове и бият ли бият простаците ако не им работят.Имало държава-но чия е тя?На СЛУЖИТЕЛИТЕ СИ-не и на простаците като мен който съм кал и боклук за тях.Смешно и унизително те гледат-какъв простак да бъхти цял ден с чук и хилти.А колко е приятно да си чист и костюмиран-това е човек а не изплезеното животно-работник.И да се радвам че живея, че имам Родина,семейство,жена и деца?Не съм дотам ИДИОТ-те са като труда ми-наложени със СИЛА-защото друго няма и не се позволява.Но има Бог и той ми дава смисъл че АЗ не съм това което съм-прост ТРУДОВ СКОТ за ВАС или пионка за държавата или разплодител на РОБИ.Колкото и да безумствате -нямам нищо от Ващия свят на паразити-насилници и лицемери.Как само лъжете и ВИЕ православни суеверници,католици-слепци,протестанти-песнопейци и ВИЕ диви мюсюлмани и ВИЕ хитри юдей-нямате НИЩО от БОГА във ВАС и СИСТЕМАТА ВИ -ВИЕ сте просто ВАРВАРИ.Бог е добро-взаймнопомощ и любов към всеки.А ВИЕ-експлоатирате простите като мен и живеете.Всички сте от този хитър и развратен,паразитно-експлоататорски свят.И взаймно се обвинявате но всъщност -страда простия народ като мен.Лъже религията Ви,лъже държавата Ви,лъже какво е човека и НАУКАТА ВИ-на кого служите -на егоизма и мързела и похотите си.И сте се превърнали във варосани гробници а трудовите хора-селяни и работници-в изнемогваща презряна от Вас -животинска твар която Ви обслужва всякак-УБИЙЦИ!


Тагове:   Толстой,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2074392
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031