Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2012 16:57 - Писмо до един непознат
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 1048 Коментари: 1 Гласове:
2



Здравейте,

Моят път до Толстой е следствие на страдание-отчаяние-самоуби се майка ми-а аз съм бил на няколко метра и не съм разбрал нищо.Прерязох въжето от шията и-и света свърши за мен в оня вид на детство и обезпеченост от родители.Бях мъртъв от убийството на любовта-смазан без нея.Страшна сила е любовта-че някой мисли за теб и се грижи.Тогава разбрах че съм НИЩО-че съм бил ЕГОИСТ.И трябваше или и аз да се самоубия или -да давам на всички тази любов която си отиде от мен-майка ми.Но живота и системата искаха от мен-само труд и разплод и ми предлагаха-развлечения във вид на изкуство или пиянство и разврат.Нямах НИЩО освен една таванска стая-без стотинка.И започна къртовски труд,труд,труд-когато спирах-подскачах като кенгуро и не можех да бъда сред хора-всичко бе от умора и напрежение на мускулите-бях спокоен само в изнемогващия физически труд.Искаха да ме приемат във психиатрия но не аз а те бяха луди с отричането на духовното.Така година-ожених се с уговорката да нямаме деца.Защото живота който системата предлага е ЛУДОСТ и ЖИВОТИНСКИ.Тогава открих религиозния Толстой и денонощно четях в интернет за него и от него.Разбрах че това е нормалното и истинското ми "аз" от което никой не се интересува и открива и развива.Човек в същността си е ЛЮБОВ към всички хора и животни.Но това не се допуща в действителността-там има само насилие,експлоатация на труда и разврат.Ако не бях срешнал Толстой бях мъртъв-ако не физически то духовно както са мъртви хората и обществото.Има път и за съжаление той е личен-така е било до сега-всеки сам да се бори със животинското в себе си но да не го прилага в обществото защото го чака -смърт на тялото.Живея за да правя добро всекиму-разбира се разумно и когато човек не може сам.Трудно е -тежко ми е на тялото но духа ми е добре.Това е ненормално за тази система на нечовеци а роботи.И ако системата не стане духовна-ада на земята ще е вечен.

Самоусъвършенстването за мен е -да ти стига това което имаш за да съществуваш което да е плод на твоите усилия-физически или умствени.Да знаеш че си син на разумен Бог,който се е проявил в твоя-негов разум и съвест.След него и разума му е физическия ми живот,родители,семейство,род,приятели,родина-държава...Да помагаш всекиму ако действително не може сам да си помогне-и с труд,пари,съвет...Така постепенно би трябвало да се стигне до върха-да не отговаряш на насилието спрямо теб и другите с насилие-което значи да се жертваш за доброто и разумното.Още съм по пътя-засега търпя всякакви обиди за себе си но не знам спрямо друг-боли ме повече когато унижават друг човек и не знам дали бих издържал на словесна гавра върху друг човек.Засега не са ме били физически-защото ме смятат за ЛУД.Но и това трябва да стане-зная че духовното и моралното е нищо за животните не желаещи да станат духовни.

Всекичасно съм унижен от отношението към физически ми труд-посмешище и подигравка за образованите варвари-творения на системата.

Имам сайт -tolstoizam-tolstoy.com с части от религ.п-я на Толстой.Там е казано всичко-само да искаш истината за себе си и вековната система която си мени формата но нрава-насилие и експлоатация-никога.

Знам че съм прав,справедлив и изпълнен с любов към всички-колкото и да ме товарят с труд,мъка,безумие на животни-аз съм това и отговарям пред Бога ни-разум и любов.А той-Бог да прави с мен каквото си иска-негово творение съм и искам да вървя към него а не към безсмислието на животно на земята.Нека съм луд за системата -за Бога съм нормален.

Разгледах сайта за самопознание-научен подход.А основата на живота и човека е създателят им-непризнатия разумен Бог,който е разкрил Толстой.Всичко останало е с капки от истината но не цялата-като пацифизъм и стоицизъм.

Религиозният Толстой е духовната разумна енциклопедия и правия и единствен път към Бога.Затова за него се мълчи или се изопачава.Всъщност Христос и Толстой и ти и аз сме една духовна същност в различни материални носители.Това е така и за всички хора-но не се допуща в системата защото ще паднат маските и привилегиите на финансистите,образованите паразити и насилниците в държавни униформи или в черни джипове с мечи вратове -мутри.А селянина и работника-вечни робове на земята.

Търпение и спокойствие-най-силно оръжие срещу безумието в света.Но главното ЗЛО е системата за материалисти-насилници-те владеят света и живота ни.Но над тях е възмездието им-Бог.Нека не ставаме като тях а се стремим към вечното -Бог.

В България няма организация на "толстоисти"-нормалните хора.Но може да я създадем с Вас...


Тагове:   Толстой,


Гласувай:
2



1. анонимен - Моите уважения
15.09.2012 21:03
Впечатлен съм от искреността. То е дълбоко, неподправено. Благопожелания!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2086480
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930