Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2012 07:20 - Работен полуден от четири часа е нормалното за човека но не за печалбарите-икономисти-паразити
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 704 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.07.2012 07:32


Кой ще отрече че най-ефективния труд е сутринта от 8 до обяд 12ч.След това е мъка,досада,идиотизъм за кефа на неморалните икономисти-били те социалисти или капиталисти.Къде е човека-убийци на нормалното и моралното.Там в тинята пъшка и се поти като животно за хляба си или в изгладен костюм в помещение с климатик отчита труда на простаците-производители.Няма еднакво отношение към видовете труд-има отвръщение към физическия-производителен и желание за интелектуалния-повече ненужен и излишен отколкото в полза на реалното производство.И при двата вида труд-няма го човека-той не е фактор а само уменията му и ползата за печалба от тях.Защо сме се превърнали в роби-идиоти-едни от труд,други от алчност и много ум.Първата крачка към разума в труда-раб.ден-4 часа.Но за да стане това трябва да се промени философията ни за живота и икономиката като в центъра се постави човека-всеки човек с равни права за всеки труд.Психологията на труда-главна наука а не бездушната икономика.Аз съм човек но всъщност не съм-прост съм и работя прост физ.труд в пот и кръв-а ти си с привилегии защото си се продал на образованието и ненормалната система-част си от нея и живееш от моята пот.Ти си с привилегиите на образованието-чиста раб.среда,уважение от обществото,заплата над моята,имаш кола и вила,почиваш в Гърция...Класово или образователно разделение.Но трябват едни условия и заплащане и продължителност на труда.Не може ти да си с привилегии защото не мислиш че си човек а не приспособленец-робот а а аз -нормалния с разум и желание за добро отхвърлящ тази система за безумци да съм ти роб.А е така.И това трябва да се промени -когато се събудите и родите ДУХОВНО-РАЗУМНО като Толстой.Тук съм да живея и се радвам на света и живота а не да слугувам на икономиката Ви-идиоти-политици,банкери,религиозници...


Тагове:   труд,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2087642
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930