Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2012 17:41 - Вълк-адвокат и агне-работник пред Върховния съд на земята
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 763 Коментари: 0 Гласове:
1



                                        ВИЕ ЩЕ МЕ РАЗБЕРЕТЕ...

Две противоположности -хитър,нагъл,алчен,образован адвокат срещу честен,скромен,безкористен,наивен работник.На какво е основава хитрия образован-на Хартата на основните права в Европейския съюз-член 1-Човешко достойнство.То е ненакърнимо и трябва да се зачита и защитава.Този образован вълк в костюм-законова форма, иска да разкъса агнето-честно и кротко работещо, чрез закона-чл. еди кой си-клевета и обида и на адвокатската личност и на професията "адвокат".Агнето просто е казало истината но вече  не знае какво е истина-всички мълчат за нея и то осъзна че  е просто и не от този образован свят- пропито с трудова пот и смачкано от страдания и труд агнето се е превърнало във футболна топка за законовите похвати на адвоката-вълк.Но за това Хартата мълчи-за убийствения физически труд за селяните и работниците и духовните им страдания.
  Образованият вълк-чист,избръснат,в черен костюм в законова форма-точи зъби пред Върховния съд на земята:-аз съм от Вашите,не се потя,обществената опасност е голяма ако не смажем това кротко-честно агне-и други агнета ще блейнат срещу Нас,агнетата вече няма да вярват в обективността,професионализма и етиката на образования Вълк-адвокат.Г-да, върховни съдии жалвам се, че съдът в провинцията оправда това млекопитаещо но не се жалвам, че не  спомена за моята измама.Евала на съдиите че премълчаха измамата ми,както я премълчаха и прокурорите но защо не смазаха това агънце а го оставиха без присъда.Не, не съм сит-искам агнето да се пече в съдебната пещ до крехка червена кожичка.Искам присъда за агнето защото съм Вълк.Аз-вълкът измамих агнето и предложих споразумение като съставих текста-но в съдебния протокол Моя съдия записа че то е предложено от агнето,което иска мир и любов.Е,не можах да го накарам да се подпише но споразумението е факт но без подпис-Вие ще ме разберете.Просто наивно агне-какви уловки му поставих-и то -с двата крака-нали чете Толстой и не се противи на злото-иска мир и любов.А аз под тях-искам ПАРИ и още ПАРИ.Това агне ми попречи да лапна 100 000лв. от психично-болен.Но той не е болен въпреки съдебните и извънсъдебни експертизи-Вие ще ме разберете.Как ще е болен-не се е жалвал от мен.Има многобройни доказателства че агнето ме клевети но нито аз,нито Моя съдия можем да кажем поне едно.Но -Вие ще ме разберете-има многобройни доказателства за това и те са в делото.От субективна страна е налице пряк умисъл от агнето.Всъщност пряк умисъл имах аз-но нали съм Вълк-агнето е виновно.Как хищник като мен да не изсхруска и психично-болния и това кротко-честно до глупост агне.Вие ще  ме разберете!Това тревопасно-безопасно дори наклевети още един от моята вълча професия-обвини го в лъжесвидетелстване.Че това е вярно-вярно е,както че и прокурора прикри моите деяния-нали сме в един отбор-на образованите водачи и доячи на агнетата-овце.Г-да, Вие ще ме разберете,агнето е дееспособно още да работи-затова го осъдете-ще работи и за Вас и за мен.Само насилственият труд ще накара това агне да зачита обществените отношения,които осигуряват неприкосновенността на престъпници с бели якички като мен-Ваш покорен Вълк.Какво-агнето иска думата.Млък!То няма образователен ценз и имущество,няма пари нито в брои нито в банка,няма понятие къде се намира и с кого си има работа.То живее в измислен духовен свят където думата МОРАЛ е повече от парите и силата тук на земята.Смачкайте тази гнида и вече да не вдига глава-смазан от насилствен труд и наказателни присъди.Никакво субективно мнение- мълчанието на агнетата е признак на мощта на Вълка.Винаги прав ще е силния,образования и богатия а бедния и прост ще си мълчи,че иначе наказателен съд и наказателна бригада-мутри.Тук не сме в отвъдното където е обратното.


Тагове:   съд,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2074097
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031