Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2011 18:30 - Слуга на Бога
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 799 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.09.2011 23:55


Живея така, както презирам,ненавиждам,срамувам...Живея като трудов скот, който непрекъснато работи с ръце,крака,мускули-някаква трудова маймуна.Защо?Ами -разделение на труда-олигофрен такъв.Разделение, което дава възможност на умните и предприемчивите,а те са до микрон-тъпи,бездуховни,мръсни морално и гадни егоисти,дава им възможност да развиват научно-техническия прогрес и да го прилагат с най-големи изгоди за себе си-мръсния егоист.Но моралът наистина няма стойност и значение за този прогрес и тези изроди в злато и мед.Ами бъди умен като тях и няма да си трудова смешна и жалка маймуна.Най-малкото може да станеш-адвокат,учител,полицай...Как да стана когато съвестта и мисълта за това-кой съм духовно не ме оставя и ме прави негоден за материален живот и светско образование.А теологията-лицемерие и лъжа.Тогава -работи на студ и пек,поти се и вони,търпи присмеха и унижението от образованите и от мускулестите мутрагони,мълчи за робството да си морален и разумен човек сред животни за образование и разплод или -си ходи при този, които те е изпратил.А най-трудното живей и изпълнявай волята му -прави добро всекиму, докато не те разкъсат психически и физически неосъзнатите, на които работиш за безсмисления им живот-ненужен труд в угода на разглезени развратни богаташи и безумно разплождане на нови жертви или палачи-тарикати.И какво като живея по Бога-унижен съм,експлоатиран и обезличен от насилието и лъжата и на съседа и на държавата и на църквата.Разликата е, че Те не осъзнават разумния религиозен възглед за себе си и живота и се блъскат за удобства и семейство-аз съзнавам и съм техен още по жалък слуга -не мога да ги променя-те ме ползват за изтривалка в желанието си да живеят като богатите охолно и без маймунски физически труд.И какво като живея-не живея с техните желания, а с -волята на Бога да им бъда -слуга....


Тагове:   слуга на бога,


Гласувай:
0



1. 1etty - "...умните и предприемчивите-а те са до микрон тъпи..."
17.07.2011 19:55
???
другото е свързано без противоречия
цитирай
2. tolstoist - Тъпи морално,без мор.приципи
18.07.2011 14:30
Аз лично не познавам морални и умни,предпр.-морала поставя ума в услуга на другите а не -изгода за себе си...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2086929
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930