Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2011 22:53 - Изповед на адв.бай Ганьо
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 912 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 22.09.2011 00:25


Адвокат съм и съм член на адвокатска колегия в моя град.Винаги спазвам закона и стриктно Етичния кодекс на адвоката.Подбирам клиентите си според наивността им и глупостта.Особено обичам наивните хорица с някакви духовни цености -осъзнати или неосъзнати.Предпочитам неосъзнатите естествено-морални хора.Удоволствието е пълно-говоря в негов стил с убеждение и честност.Моралната риба веднага се хваща и подписва всичко предложено от мен.Такива риби много в нашия град и селата-в кой век и система живеят тъпаците.Колко тарикатски е юридическия закон-поклон на депутатите-да станат все по-богати от данъците на този тъп морален народ.Какви термини,какви процесуални тънкости,каква мощ в съдебната система.Тъпакът първо го защемятяват с психологически натоварените термини-"обвиняем","подсъдим".След това съдията го преценява от кое съсловие е колко е зрял за играта в съда.Дали умее да печели пари и има ли ги.Но рядко такива с пари са обвиняеми или подсъдими.Масово съдебните  процеси са против наивници и голтаци.Ето схрусках един възрожденски патриот с деменция, която оборих в съда с помощта на съдебния психиатричен експерт.Полиция и Прокуратура са с мен-приеха, че съм представил отчет на деменцията и той го е изгубил а е бил само в един екзепмляр;приеха за истина, че не аз а банковите служители начело с управителя ме принудиха да си открия адвокатска сметка, в която деменцията ми преведе100 000лв.Аз съм винаги чист и нищо не подписвам от свое име.Аз съм пълномощник и не нося отговорност за подписаното - да му мисли наивния ми клиент.Каква благодатна нива е съдебната система за тарикати като мен.Колко е весело в съда, когато заговорнически се подхилкваме със съдията на моралните съждения на подсъдимите.Ало говеда-Вие сте в система на източване на парите Ви, а не на античен форум на Сократ или в комуна на Христос и Толстой.Съд ли -какъв съд-кого съдим и защитаваме и кои сме ние?Най-обикновени тарикати, които достойно биха заменили циганите с техните лъжи и кражби.Само че лъжем и крадем чрез закона и не признаваме морала.Закона той да се прави винаги от тарикати като нас за да не видим никога пот и мръсотия по чистите си приятно освежени и облечени тела -за тях ние живеем и никога няма да ги впрегнем в труда на селянина и работника.Така е от великия Рим и ще бъде-наивници подсъдими и обвиняеми.Или ставате като нас или Ви осъждаме или си търпите и мълчите и повтаряте това което ние твърдим и искаме да чуем.Лицемерие,колегиалност,упование в парите-това сме ние и в това сме Ви превърнали и Вас ако искате да се радвате на слънце и внуци-тъпаци моралисти-идиоти...Добре ми е  от Вашата доброта и милосърдие, които аз представям за лицемерие и прикритие на престъпни намерения.Съдията е с мен, защото е като мен и ще хапваме от Вашите потни трудови пари -работнико и селянин прост.Учете право и станете като мен-това е живот -от ума и хигроста си живея, а не от прост труд.Горд съм от себе си,от системата на държавата,от колегите си които ми се възхищават и говорят само зад гърба,защото знаете ли колко частни наказателни дела съм завел в отзивчивия ми съд-десетки -срещу всеки, които не премълчава истината, а дори отзивчивия ми роден съд заведе дело по моя жалба и срещу комара, който снощи ми изсмука моя свещенна кръв.Това е оронване на моето лицемерно достойнство,този комар ме наклевети, че кръвта ми била отровна и едва оцелял.Но любимия ми съд след 100 заседание ще го осъди да ми плати 20 000лв. и 10 000лв за съда.Как да не живееш и се радваш на живота в тази съдебна система сред тези разбрани хранени държавни хора КАК...Нямам нужда нито от религия, нито от философия -аз си живея по-най-добрия начин скъпоцения пазен от хиляди съдии и полицаи свещен адвокатски живот-ПОЗОР за човека.Адвокат съм-звучи престижно.Спазвам закона-разбирай-крада и съществувам само от него.Стриктно се придържам към Етичния кодекс на адвоката-е това вече ми е в повече...



Гласувай:
1



1. balgarski7vinarki - advokate, ti si nevinen!
23.06.2011 23:15
a onezi psevdo-Temidi
s blututa zad ushnite midi
te,te sa za izpovjadvane
tjahnata spravedlivost
ne e za radvane
Da be farlila veznata
Boginjata ot stenata
i da si grabne noja
de mutri i laina s OKONCHATELNO odrani koji!
/avtorkata e jestoko,nevaobrazimo jestoko potarpevsha ot BG PRAVORAZDAVANE7
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2074266
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031