Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2011 18:24 - За животните и хората-непреживяно есе
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 1786 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.03.2011 08:34


Животни са тези които са егоисти и живят само за себе си и семейството си.Такива са болшинството.Такива са и хората около мен.Но аз не съм такъв защото паднах и съм на дъното-сам-гол и бос-едно тяло и някакво смачкано от страдание съзнание.Не зная кой съм и защо живея-но за да ме има -уж живея като всички-работа,жена но без деца-роби.Дъното на което съм в съзнанието си-че съм нищо и ненужно поредно мъжко животно сякаш като рентген ми разкрива околните-за какво те живеят и какви са.Бях на поредното съдебно заседание и преговорите преди него.Каква свобода и доволство когато отстояваш истината поне малко във възможните граници в този свят сред егоисти-животни.Засегнати от една малка само част от истината двамата адвокати които ме мачкат, изненадани бълват обиди по мой адрес на моя адвокат-нарочно достатъчно силно за да ги чуя.И колкото повече плюят змии и гущери че съм прост селянин толкова ми става по добре-дори смешно и жалко.Ако можеха да се осъзнаят като морални хора щяха да се отвратят от себе си и постъпките си.Но това няма да стане защото моралното самосъзнание те кара да даваш и работиш полезен труд а те-с измама вземат пари че и мачкат този които ги разобличават.А съдията -отегчен от доволство човек,чувстващ се повече от другите.И си редактира съдебнитие протоколи в интерес на двамата адвокати-тарикати а моя си мълчи че по-зле ще стане-съдията е земния Бог.Спектакъл но да гледаш или да  си актьор а не от плът и дух, които тези ЖИВОТНИ разкъсват.Така е и ще бъде -без пари и престижна професия,без амбиции а с едно голо самосъзнание човек е обречен да слугува на животинската система и на животните които тази система охранва.Колко е топло в съдебната зала и в кабинетите на магистратите.Не е като на строителен обект...Така е -разделение на труда-труда на едни е да  следят и мачкат тези които действително работят и имат права само на книга-на практика висшите съсловия мачкат низшите.А изкуството развлича и двете.И винаги е обърнато към миналото за настоящето мълчи и си трае или се подиграва с него но не с корените му а с последиците.Все повече и повече убиват хората и остават само животните и те не са само от малцинствата а добре облечени адвокати и съдии-крепители на системата-единственно възможна при тези финансово-насилнически и животинско-полови отношения между двукраките същества без морал и желание за съзидателен труд...Всичко това е измислено непреживяно есе на един луд идеалист(последното изречение е само за адвокати и съдии а не за нормално-моралните)



Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2084934
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930