Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2010 15:23 - Трите японски маймунки и агресивната маймуна от Дулово
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 1301 Коментари: 4 Гласове:
2



24.12.10г. -7.30h-сутринта автогара Варна.Пълно с народ и вътре и отвън.Опашки на касите за билети.На последната чака дебеличък селянин с бяло градско яке.Току да каже за къде желае билет някакъв глас го накара да се обърне.До него от ляво на касата закръглен мазен господин с нахакан поглед го пререди с думите:"Редът е мой".Но касиерката му отговори че няма билети за Дулово.Тогава господина се обърна отново към дебеличкия побелял селянин в града:-Боклук,какво каза че опашката е от дясно.Аз не признавам правилата-боклук ела да се бием.Побелелия селянин към 50те го изгледа очудено:Не признаваш но ще признаеш.Тези му думи още повече вбесиха "шизофреника"-бил той медицински,социален или национален-по скоро "шизофреника" бе национален-високо надуто просташко самочуствие на цигански бос или активист-турчин от ДПС.Изрева:-Ще те смажа от бой.Селянина в града го гледаше онемял от изненада.Може наглост но тази агресия бе от баташкото клане.Каза-Върви си по пътя.Нямам работа с теб.Но мургавия активист не спираше-Излез навън и се бии-боклук.Побелелия селянин се огледа-всички бяха вперили очи в него-какво ще направи.Купи си билет взе чантата и тръгна-на входа го чакаше "шизофреника".Когато излезе шизофреника-маймуна му кресна-Бий се,хайде боклук.Селянина го подмина-след него националния луд крещеше обидни думи-Гей,страхливец,ще те смачкам,ще те посрамя...Спря обърна се и каза: И какво като ме пребиеш,какво от това..."Шизофреника" млъкна за миг очуден-тоя не е в ред-и продължи да крещи ...А народът с ?????????? продължаваше да мълчи и си трае.Нямаше нито полиция на Коледа нито един човек на автогарата във Варна.Страхливият селянин бях аз....и получих коледния си подарък,такъв какъвто го заслужавах-унижен светски,прав духовно.Но Христос само в мен ли живееше...



Гласувай:
2



1. анонимен - Бабаит от Дулово и от другаде
27.12.2010 15:41
А, господин "толстоист", ти си и комунист!Нашата полиция ни пази!Не си ли чул В.М.С този си пост подриваш вярата на българския народ в юнака,който е ял сутрин по 14 пържени яйца и неговия везир платил по банков път в кеш апартаментите си.Вдигаш глас против малцинствата, а? Като се вреш където не ти е работа , що не тренираш, бе градски.Сигурно си някой очилат "интелегент", който не знае днешния девиз:"Да превърнем мозъка в мускул"!!!
Туй ти е бъдещето!В Циганария нас по първите, никой ни мож ни върна на сиело!И да нема опашки пак ще сме по-пръви от теб!
цитирай
2. tolstoist - Циганско-турския бабаит е същия като българската мутра от Варна и София
27.12.2010 16:27
В свои води са насилниците-пари,разврат,лъжи и грабеж-това са "ценностите" и на необразовани и на висшисти-служители на фалшивата държава.С една дума-животни и животински интереси.Вие "анонимен" сте един от тях-с удоволствие ще помагате на бабаита от Дулово.И на Вас не Ви се работи и предпочитате -чистите банкноти.А ако работите ще Ви унижават и плащат колкото да съществувате.Нямате разум-точно той ме спира да се превърна в маймуна.Това е началото-агресивния е такъв от системата която през 80те пребиваше мюсюлманите.Сега няма ред-и те се възползват.Политиката си играе с хората.Някой трябва да се жертва и покаже че сме хора а не мързеливи агресивни маймуни-кой е тоя ГЛУПАК на ненасилието и личния труд?Това е верния път.
цитирай
3. djovana38 - Какво като си прав? Някой подкрепи ли те?
28.12.2010 16:17
Де да е само този!Навсякъде ги има,дори където не ги очакваш-в София, по градове и села, по улицата, във входа, в закусвалнята,на стадиона...Разказаната случка ми хареса, но тези агресивни люде незаслужават внимание, уважение, толерантност!Бой по канчето, както казват младите, докато се научат да си знаят гьола!Както жабата!И като искат да създават напрежение между хората,тая полиция дето ни пази да влезе в действие!Да , ама не,както казва П.Бочаров, кой ще гласува на изборите и за кого?
цитирай
4. tolstoist - То е ясно че не и защото -всеки да се справя сам.Не е на моята глава и си трая...
28.12.2010 17:51
Лъжливата философия налагана векове е тази.Нима някой за застъпи за Христос,за Левски,за ...Преди година се застъпих за възр.жена с деменция-още ме съди адвоката и който я използваше.Сега ако тази маймуна ме бе ударила-бих удрял и аз-но маймуната не посмя-има смисъл от ненасилието като личен пример-да не ставаме маймуни но до определени граници.Аз самия съм толкова смазан от съдбата че реших да експериментирам-има ли сила ненасилието-има.Духовното ми аз е доволно от постъпката ми,животинското ме тормози и ме смазва от срам и унижение.Но не знам найстина кой съм и защо живея.Ако има Бог има смисъл и от мен като спазвам моралния закон ако няма Бог то нека ме пребият и убият...Защо ми е този принудителен труд и този безсмислен разплод?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2074591
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031