Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2010 15:16 - Няма и няма нужда от Бог
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 759 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.06.2010 16:15


Защо ми е Той?Нямам ум ли,няма ли техника,цивилизация или животинските ми инстинкти не функционират?Напротив, аз-образованият човек съм си достатъчен-нямам нужда от Бог-Той е за тъпите жени и деца -аз съм мъж и аз оплодявам и създавам живот-АЗ съм Бога на земята.Имам си всичко и обичам алкохола и спорта и задграничния туризъм.Всичко е наука.Аз съм наука и не търся смисъл, някакво милосърдие и справедливост-това е литература.Ето аз съм янки и мачкам сега араби и талибани или русин-каква Чечения,Грузия и казански българи-всички на колене пред калашника...Каква България-някакви мутри Ви управляват сега, а преди -тройка идиоти.Ще строя в градовете ,ще копая под земята за метро-всички в града -под властта на парите и службичките.Не аз,Вие ще работите като роби непрекъснато, защото искате удобства в града-ето Ви удобства,ето Ви семейства-така сте оковани от безсмислените си нужди, че сте мои не роби, а маймунки за развлечение.Какви мъже, а са адвокати,счетоводители,таксим.шофьори,сервитьори,музиканти-шоумени...дребни малки същества-защо Ви е Бог?Аз Ви храня, не Той.Взел съм всичко във властта на парите и се развличам, а Вие задъхвате.Бог е за слабите, които не могат да мачкат и се веселят животински.Аз мога,аз съм наука и насилие,аз съм оплодител и разпоредител,аз определям правилата.Вие сте идиоти, защото не виждате това, а още повече се разплождате и Ви се живее приятно.Но тук не е рая и няма за всички и всички не са равни пред труда.Тук парите, които аз управлявам Ви правят нищожества по образа на Бога, който Ви е създал.Това сте-това, което е и Вашия Бог-безащитни,страхливи роби-маймуни.Къде Ви е смелостта,къде разума-защо търпите-само да Ви има нищожества.И полиция и войска и съд-това съм аз-наука и насилие -Вашият господар и Бог.Търчите след  удоволствията, земни червей, но те са за избраните-безкрупулни и силни мъже и ще бъдат.А Вие ще чистите тоалетните и перете мръсните чаршафи на богатите банкери,държ.служители и лицемерни религиозници.Елате при мен, ако сте силни и заедно ще изтискваме този работен животински народ-ние партийте,банките, религиозниците-ние сме светата Тройца-държава,пари,религия.


Тагове:   Бог,   нужда,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2083781
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930