Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2018 22:33 - Снежен човек
Автор: bogypl Категория: Забавление   
Прочетен: 3355 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Цяла нощ валя сняг. На сутринта:
08:00 : правя снежен човек.
08:10 : минаваща феминистка ме пита защо не правя снежна жена.
08:15 : правя снежна жена
08:17 : детегледачката на съседите протестира, че бюстът на снежната жена бил много пищен.
08:20 : кварталната гей двойка мърмори, че можело да направя от сняг двама мъже.
08:25 : веганите от ап.12 се възмущават заради носа от морков на снежния човек. Зеленчуците са храна и не бива да служат за такива неща.
08:28 : наричат ме расист, защото двойката е бяла.
08:31 : мюсюлманите отсрещa настояват да сложа забрадка на снежната жена.
08:40 : полицията пристига по сигнал да види какво става.
08:42 : казват ми да махна дръжката на метлата, защото би могла да бъде използвана като смъртоносно оръжие. Нещата се влошават, когато измърморвам: „Да, особено ако ви е навряна в ….”
08:45 : домъква се екип на ... Тв и репортерката ме пита дали знам разликата между снежен човек и снежна жена. „Да, топките”, отговарям и ставам сексист. Репортерката ме гледа лошо, значи е доволна.
08:52 : конфискуват ми мобилния за проверка, закарват ме в РПУ-то.
09:00: показват ме по телевизията като терорист, възползващ се от лошото време, за да смущава обществения ред.
09:10 : разпитват ме имам ли съучастници.
09:29 : никому неизвестна джихадистка група поема отговорност за действията ми.
А.С.
Plamen Bonev до ВРАЦА-КАЖИ НА КМЕТ И ОБЩИНА ?! 6 часа · Kozloduy, Vratsa Province ·


Тагове:   смях,


Гласувай:
7



Спечели и ти от своя блог!
1. emelika - А сега кого да жалим?
27.02.2018 17:03
Снежното същество или създателя му? И двамата?
Никога не знаем в какво може да се превърнат добрите намерения според това кой как ги е разбрал. И тъй като угода няма , да си правим нещата както на нас ни харесват.
Актуално и забавно до трагикомизъм. Поздравления!
цитирай
2. alhimik1 - Да, хареса ми...находка е!
27.02.2018 17:44
Ами, такива времена дойдоха, начии...)))))
цитирай
Търсене