Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2009 18:32 - Всеки лъже,никой не се жертва
Автор: tolstoist Категория: Технологии   
Прочетен: 659 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.10.2009 18:34


Нямам ли пари ми се присмиват,а аз съм готов да крещя до Бога-защо ме караш да осъзнавам и да ставам все по беден и беден.Не мога да мисля за нищо освен за Бог.А за това никой не ми плаща.Луди ли са тези свещеници,имами,пастори....да осъзнаят че Бог не е това което проповядват за пари.Просто и ясно е -бъди добър,помагай,не насилвай,лъжи богатите и насилниците-те не желаят истината а парите.Как може да мълчат за Толстой тези учени глави-толстоизма разкрива религиозната истина в човека.Всички бягат от нея за пари и лек живот.Те лъжат изкустно -да ти е приятно,да прехвърлиш на друг отговорностите си и греховете-достатъчно те мачка държавата.Прочетох в ислямски сайт-Толстой ислямист-цитират писмо.Но писмото не свършва там а обяснява какво трябва да се премахне от исляма за да бъде нужен и разумен-всички суеверия и обреди-поведението на човека е нормално ако е нравственно.А не да ги изтискват турците по строежите и тютюневите ниви.Давайте а не искаите,показваите с личен пример ежесекундно а не с теории,трудов живот,а не интелектуален-той е за духа,а за тялото-физич.труд-без него не става хляба Ви.Колко кал,колко лъжи,насилие-организирано от държавата,от мафията,от инстинктите ни и възгледа -аз ли съм най-простия че да не лъжа и крада....Няма един да се спре и се жертва -за всички за личен пример-но и той не ще Ви спаси-Всеки сам трябва да стигне до Левски и Христос-пряко всичко което ни се внушава-то може и да е живота,но категорично не е ЧОВЕКА.


Тагове:   Никой,   жертва,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2074628
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031