Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2009 09:29 - До приятелите и враговете на религиозния разум потребители на Уикипедия
Автор: tolstoist Категория: Технологии   
Прочетен: 666 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 26.09.2009 11:54


Драги разумни приятели и Вие неосъзнати суеверни врагове на толстоизма,

Знам,че скромността краси човека но в името на истината,която се премълчава или неосъзнава,реших да създам страница в  българската Уикипедия под името Толстоист.Не знам друг освен мен който публично да отстоява идеите  на Толстой които са част и от моето истинско "аз" и затова написах няколко думи за себе си.Знам че никой не би написал нещо за мен ,защото не съм създал нищо  ново духовно или материално,освен факта че засега съм единствения идиот който говори и  отстоява толстоизма.Толстоизмът никога няма да бъде подкрепен от служителите на държавата и църквата защото смъква маските им ,много от свободните професии също зависят от тези институции-затова малцина ще ме подкрепят.Но трябва да се прави нещо колкото и нищожно да е то.Толстоизма спаси духа ми и затова не мога да не говоря за него,затова направих страница Толстоизъм в Уикипедия и издадох две книги за толстоизма.Толстоизма и неговите представители трябва да се знаят и затова подкрепете ме в Уикипедия:няколко пъти пиша страница Толстоист и ме изтриват.Сега са я предложили на гласуване от потребителите на Уикипедия -гласувайте за мен,ако решите ,че заслужавам да се боря  срещу държавата,църквата и подържаното животинско в човека.Гласувайте за Толстоист в Уикипедия... 

 



Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2086325
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930