Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2014 20:31 - "Слънчице" и трудът за скотове без образование
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 703 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.09.2014 08:22


Съдбата ми изпрати двама образовани -да видя до къде стига жестокостта им към работниците.За да няма съд за клевета- защото тяхното мнение и отношение се споделя от цялата образована класа то-прикритието е художествената реч-тя не променя нито тези безумци нито променя образованите им закони-някой да се съобразява в живота и работата Ви с истините за съзнанието разкрити от Толстой и Достоевски...

"Слънчице",мило всичко е наред-по проекта.Работят майсторите,мира не им давам.
Като мравчици са-плувнали в пот и мръсотия-работят,работят за нашето щастие-прекрасен дом насред града.Да затварям,че трябва да контролирам това простолюдие...
Стройният мъж се обърна сега към осемте майстори в апартамента му:
-Кога ще завършите-много бавно става,какво да купя-гипс,лепило,цимент?
Хайде,можете и по-бързо-а как не се разболявате от това течение,жега и обилна пот която тече от уморените ръце,крака и ха-х а-празни глави-да бяхте учили като мен.
Сега и апартамент и джип и красива жена -ех как добре е устроен този свят
за умни мъже като мен-Работете,работете и почистваите тази кочина коята ще стане
моя любовен дворец-харем.Ало,слънчице,много те обичам затова-ще смачкам всеки-за да сме добре само двамата-О,СЛЪНЧИЦЕ!За теб живея и работя с ум -а тези мръсни,прости скотове-работници и селяни -са нашата тор,са родени да ни работят и слугуват-до смърт.Ти дебелия какво искаш-тоалетна ли?А баня не искаш ли,че и климатик.Тоалетната Ви е -навън по градинки и паркове-като сте работници-значи търпите на всякакви условия.Хайде работете,за това плащам и никакви претенции,че отвън чакат други тъпаци-трудоваци.Дебелия,няма да работиш без тоалетна и баня-кой си ти -селянино дошъл в моя развратен град да ми слугуваш-работи-лепи плочка след плочка-че нямаш и за хляб.Няма да работиш,бил съм попивателно на системата-а ти тъпак,защо не сложи тъмни плочки край вградената ми конзолната тоалетна чиния,за която си мечтая-да имам символ на богатство и лукс.Хайде,не искаш мръсните ми пари,много добре-довиждане.Да идва следващия тъпак-наемен роб...

-Какво,това ти е работата.Кой ти е крив.Ще работиш,работиш...Аз плащам,ще слушаш и работиш.Нямаш пари-защо?Аз имам-защо?Защото ти работиш физич. труд аз интелектуален.Твоя е стотинки моя хилядарки.Ти ги пилееш за някаква обществена дейност-аз ги трупам за мен,жената и децата.Ти оскотяваш от този труд, аз се обличам в бяло и климатик и жена ми доставят удоволствие.Ти намразваш себе си и света аз го обичам този свят и система-ходя редовно на лов че и по елитни проститутки.Какво животно ли съм-да и се гордея стова с ума и силата си а ти-виж се нещастнико-от стрест си надебелял като нерез,всеки ден едва пристъпяш от умора,нямаш време за нищо друго освен за ТРУД.Как обичам тази дума-ТРУД.Трябва да работите простаци и да ни храните-ние ще си измисляме все повече желания а Вие и ти простако -ще ги реализираш с непрекъснат скотски физически труд-не осем часа,денонощно ще работите-простаци за нас-Трудът е божи дар,без него няма нищо на трапезата ни-затова -труд,труд,труд за вас -необразовани скотове.Преди Ви обезглавявахме с меча на простаци-военни като Вас.Днес просто сме Ви притиснали
от нашите желания за още и още по-приятно-което ИСКАТЕ и Вие-и затова вместо да се осъзнаете и СПРЕТЕ да ни работите и угаждате -но затова Ви е нужен морал и разум разкрит от безумния старец Толстой-ние Ви водим за носа като прости биволи
а и сте си такива.Появи ли се някой осъзнат сред Вас-самите Вие го смачквате с простотията,цинизма и насилието което сте попили от нас-УМНИТЕ,ОБРАЗОВАНИ 
ТАРИКАТИ -напред, нашата наука и насилие са Ви превърнали в ЖИВОТНИ.И ще се държим с ВАС като такива и ще Ви пущаме някой залъгалки-и парички-и никога няма да разберете че сте повече от нас -синове сте на Бога и изпълнявате -всеки да работи за хляба си физически но ние Ви караме -ДА РАБОТИТЕ И ЗА НАС И ИЗНЕМОГВАТЕ.Къде е ВАШИЯТ БОГ ДА ВИ ПРОБУДИ.ЗА нас -няма Бог има НАУКА И НАСИЛИЕ-те са нашето благоденствие-ГЛУПАЦИ-МАРШ-РАБОТЕТЕ,РАБОТЕТЕ-в студ и жега -НИЕ да живеем...
че това е прекрасно-Ало,слънчице-искаш ли поезия,изкуство,естетика,архитектура-всичко е прекрасно-но ДА НЕ СИ РАБОТНИК И СЕЛЯНИН НА ЧИЙТО ГРЪБ,ПОТ,КРЪВ,СТРАДАНИЯ се гради тази мръсна образована ЦИВИЛИЗАЦИЯ.Не искаш да работиш и слугуваш ли-МАРШ,УМРИ ОТ ГЛАД,СТУД,МЪКА-НЕЩАСТИНИКО-работник и селянин,приравнени от нас със СКОТА.


Тагове:   Толстой,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2086920
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930