Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2014 16:01 - Какъв е смисъла да живееш безсмислено-животински
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 809 Коментари: 0 Гласове:
2



Има смисъл-семейство,деца,родина,държава,професия,хоби-и смърт.Какво ме интересуват останалите-аз да съм добре-аз съм приспособленец.Ще си живея живота според времето в което съм-време на капитализъм и Европейски съюз.Ако дойдат руснаците -веднага ставам евразиец.Важното е приятният ми материален живот,удоволствията от плът и за разплод и насилие за простите и тъпите идеалисти и мистичните религиозници.Как всичко е разпределено прекрасно-на върха-мръсни,долни,алчни политици жадни за материални блага,под тях служителите им-държавни чиновници-послушковци,под тях-биячите полицаи и военни,под тях-простия народ за производителен труд.Е, има и шутове-хора на изкуството.Как да не си добре в тази стройна система-бъди умен и безкрупулен-ти се кефи и мачкай тъпаците-няма никакъв закон -защото НИЕ го пишем в наша изгода и още по малко пък има -БОГ-ХА,ХА,-аз извратения изрод-политик,съдия,полицай-си живея на гърба на трудоваците-селяни и работници и никой не ме преследва и съди-защото аз съм БОГА-Системата е всичко и умния се приспособява към нея винаги независимо каква е тази система.Просто знам и съм животно и нищо друго-затова ще живея за себе си и ще ползвам глупаците-идеалисти и религиозници.Макар религиозниците особенно водителите им да са като мен-тарикати-измамници.Страшно-тъпи са ИДЕАЛИСТИТЕ-и винаги са бедни и бити и убивани.Е,как да не съм приспособленец-днес европеец,утре евразиец.Има смисъл да живееш животински но да си от организаторите на системата -а изпълнителите-селяни и работници-всъщност ние ги превръщаме в експлоатирани трудови скотове за наш кеф и здраве и вечно наше потомство от паразити.... Има само животински живот и животни.Какъв разум,съвест,въздаржание-хайде марш -че хляба и ножа са в моите ръце на всемогъщата СИСТЕМА на финансови изроди...



Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2084962
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930