Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2012 11:32 - Човешка изповед на ХХ век
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 641 Коментари: 0 Гласове:
1



Родих се за радост на семейството-да ги веселя и продължа рода.Бяха смачкани от труд селяни.Бях за тях всичко.Социализмът бе в разцвета си-рая на земята.Всички равни и всички се трудеха без мое и твое-всичко бе НАШЕ.Поне така бе на книга и по събрания и пленуми.Хората изнемогваха от този безумен социалистически труд-бягаха от него в града и образованието.Селяните и работниците бяха крепостни роби на БКП.Нямаше Бог и мъка и страдание-всички бяха от стомана,весели и силни.Някакви посредствени ръководители живееха на гърба на този робски народ.Работехме от сутрин до мрак тютюн на село.Мръзнех в магарешката каручка от студ.В тютюневата нива-лепкава,мокра смрад по ръцете и лицето-събирахме до обяд когато слънцето ни изгаряше и потта се лееше черна от тютюна.Работеха робите за да живеят самозабравилите се партийни величия.Декора бе червен а зад него човешките страсти си оставаха първични и страшни.Човека си оставаше разпънат-от труд,насилие и похот.Но имаше храна в изобилие и за всички, имаше и покрив за всички-хората бяха само плът и БКП се грижеше за тази плът-за да работи и се разпложда и биде пушечно месо когато му се нареди.Живеехме спокойно-ако нямаш съвест и духовно страдание по вечния Бог.Не искаха и аз да работя и затова решиха да ме направят-даскал-на топло и на уважение.Но първичните инстинкти кипяха в мен-и вместо учение що е бълг.език и литература се хвърлих в бездната на половата любов която ме лиши от всякакъв разум.Така забравих за всичко-имаше само едно нещо-безкрайна красота и похот събрани в една жена-неосъзната и безсмислена като мен.Безсмислени дни и нощи на радост и страдание.А точно тогава преименуваха турците-мюсюлмани в България-видях жестокостта на райския социализъм.Разбрах че те лъжеха а трябваше да има Бог-той ме е създал а не социализма.Жената-красота я пребиха и изнасилиха и тя пожела друг-строен военен.Избягах далеч в планината за да не влеза в психиатрия.Но и там нямаше спокойствие-не открих Бог,а само глад,труд,насилие.Това ли бе света?Дойде демокрацията с нож в пазвата-варварския материален финансов капитализъм.Селото оголя-никой не желаеше да работи повече -да не е БУДАЛА.Не работех и аз-труда бе тежък и кървав и скучен защото бе само за ПАРИ.А те тържествуваха -за ПАРИ мутри биеха,полицията биеше,съда лъжеше,хората се мамеха.Трябваше да стана или като тях-паразит-мошеник с образование за параван или да се боря с простите производители за място сред тях.Не бе лесно.Започнах от основите-сам като Робинзон копах и зидах и построих ферма на село.Това чакаха паразитите за да грабят наготово.Селяните се подсмиваха -ако мислиш че с труд и независимо ще работиш -лъжеш се.Те -политици,мугри,религиозници не биха допуснали това-да не си зависим от системата им.Те определяха пазара и цените наивнико-идеалист.Тогава се обеси майка ми-от безсилие да ми втълпи че с дух и морал и физически труд не се живее и създава семейство.Не си ли нечии РОБ-няма живот за теб.Неистово вих на гробището-единствения човек когото обичах ме остави и осъди.Не можех повече да живея.Пълен мрак по-страшен от първия мрак от половата любов.Осъзнах че съм никой и нищо,нищо.Край мен се разплождаха безумно.Да умра или да живея обратно на това за което живееха другите-семейство,пари деца,коли,вили-наслаждения материални.Това го разбрах от Лев Толстой.Той ги е имал но се е отказал от тях-поставил ги далеч назад-а пред него остава само РАЗУМ И МОРАЛ.Те са истинския живот.Те са истинския човек.Но ги няма никъде.Те са в мен.Те са и връзката ми с Бог.Аз съм част от Бог само когато следвам РАЗУМА И МОРАЛА.Светът няма нищо от тях.Светът не е човешки и духовен.Как са ме мамили и изпозвали и социалисти и капиталисти и образовани и необразовани.Аз съм роден за да стана ЧОВЕК а не болт в нечия  обществена система.Не за да продължа безумието на рода-животно до животно.Тук съм за РАЗУМА И МОРАЛА и те са над половата красота и любов,над животинските наслаждения,над лукса и удобствата.Защо мамите и лъжете хората?Не стане ли човека-РАЗУМ И МОРАЛ-всичко е въздух и суета и безсмислие-цялата Ви цивилизация на животни неосъзнати страдащи от незнание и недопущане на знание -ЩО Е ЧОВЕКА.А знание за това е дал -религиозния ЛЕВ ТОЛСТОЙ.Четете го само ако искате да станете хора а не болтчета в безумни системи.Той и само той е ЧОВЕК-останалите сте макар и с образование,деца,удобства-само МАЙМУНИ и то с ВАШЕ съгласие и участие.Разумния Бог който ни е дал РАЗУМ,МОРАЛ,МИЛОСЪРДИЕ е истинския Бог който е разпъван в нас от системата и от самите нас.Защо е този живот като не е човешки и духовен-ЗА НИЩО.За това сте и нищо за системата и за околните и Ви експлоатират,бият,убиват-ВИЕ сте нищо за тях защото не сте изявили РАЗУМА,МОРАЛА,МИЛОСЪРДИЕТО което е смърт за тях животните.Сега живея сред безумието на някакви политически и икономически теории,някаква лъскава от пот и кръв култура и изкуство,някакви хора вкопчили се в животинския разплод,други във технологиите,трети в суеверни религии.Очаквам само събуждането им от този животински сън-а аз да ставам духовен за да бъда полезен с това защото е най-нужно и истинско не за този свят а за духовния които един ден ще стане реалност и тук на земята.Ако спрем да вярваме на тези политици,финансисти,религиозници.Светът е за човека а не човека за света и системата и ако те се разминават -единия трябва да се промени-и това е вековната насилствена система на животни и за животни.


Тагове:   Толстой,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2088389
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930