Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2012 22:30 - На Толстой-102г. от смъртта му
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 944 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.11.2012 21:15


       
                                             На Толстой

                                       Безкрайна жал
                                       стенания до Бог
                                       от труд,похот и насилие.
                                       В окови съм-
                                       кошмарен сън
                                       е всеки ден.
                                       Роден за рая-
                                       тлея в ад за мен.
                                       За тях е рай-
                                       без жал,без пот,
                                       без съвест.
                                       Милостта е Бог за мен-
                                       за тях-плътта е Бог.
                                       В мръсната си пот
                                       се къпя от стенания,
                                       от труд за техни удоволствия.
                                       За паразитите се трудя-
                                       да благоденстват-
                                       в златния си телец,
                                       тленна плът,
                                       животинското насилие,
                                       лицемерно-суеверната религия.
                                       Роб съм им.
                                       Имам свобода-
                                       само в мен-
                                       в Бога.
                                       Така до гроба-
                                         външно роб,
                                         вътрешно свободен.
                                        Изявя ли свободата си-
                                        ще ме разкъсат паразитите,
                                        както са разкъсали-
                                        Христос и Левски.
                                        Благодарен съм на Бог,
                                        че е пробудил Толстой,
                                         а той пробуди мен.
                                                                                                   


Тагове:   Толстой,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2083190
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930