Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2012 10:24 - Мълчанието за духовната истина носи смърт
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 1192 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.06.2012 10:45


Младеж скочи от 12-ия етаж заради несподелена любов
Новинар.9:02, 15 юни 2012
Младеж скочи от 12-ия етаж заради несподелена любов
20 -годишен студент от Пловдив сложи край на живота си, след като скочи от 12-ия етаж на жилищен блок в града.

Тодор Вранчев е бил отличник и е изучавал паралелно две специалности във висше учебно заведение. Бил скромен, не много контактен. Той нямал братя и сестри, живеел е с баба си, защото родителите му са разведени. За него се грижел чичо му. Той споделя, че не знае какво е подтикнало Тодор да предприеме такава стъпка, пише „Марица”.

Съседите от блока твърдят, че не са го виждали в компании с други младежи. Винаги ходел сам, с наведена глава, даже и не ги поздравявал. Според по-младите от блока, Вранчев изживявал тежко несподелена любов, заради което вероятно се е самоубил.


 Аз самия съм преживял "адската" болка от несподелена "любов".Никой не ми бе обяснил какво е това и какво съм "аз".Не скочих а избягах в планината да питам-какво е това,какво съм "аз".И трябваше още да страдам-лъган,експлотиран трудово,съден от науката-право,и за край-да държа трупа на самоубилия се най-близък мой човек-да вия от болка и безсилие-и да продължа да питам в кръв и сълзи-ЗАЩО?Отговорът е бил прост и ясен -дал го е Толстой-защото на хората не им се позволява да бъдат духовни-да разберът,осъзнаят че духовното в тях е от Бога и е истинското им "аз".Да не страдат от животинските си инстинкти които се подклаждат от всяка съществувала обществена система-системата е животинска и правена от животни-политици,финансисти,религиозници.Те не позволяват истината за духа ни да се знае а още повече -да си позволиш да го следваш-става непоносимо и жестоко.Лъжата,насилието и разврата са в основата на всяка система-варосани гробници са всички наши "водители"-паразити и правят такива и народа си.Единствено толстоизма е духовна наука и ти обяснява всичко за теб и обществото-до дъното,без лъжи.Но с истината за теб и обществото вече нямаш нищо общо с този живот на животни.И ...си затворник и в тялото си и в системата-живееш единствено чрез и за Бога-любов и милост към всички.


Тагове:   човекоибийци,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2083240
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930