Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2012 10:23 - И така се живее-свободен на дъното
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 475 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 13.05.2012 20:01


Като гост на земята-без земна професия,цел,потомство-защо са ми те?Защо да се блъскам със себеподобните си и състезавам с тях законно и незаконно.Изпратен съм тук да живея нормално и разумно-но тук няма установени критерии за нормално и разумно.Напротив-ненормалното е нормално,неразумното-разумно.Защо?Защото себеподобните ми се смятат от самите тях и от ВЛАСТТА за ЖИВОТНИ само за труд и разплод.Създаден съм за рая, не за земята-затова имам разум,милост,ненасилие-но тук съм принуден да върша неразумни неща,да бъда безразлично-жесток за да оцелея,да насилвам за да бъда жив...Ако осъзнаеш къде си и какво следва от животинските ти инстинкти-ще се ужасиш и намразиш-ти си оръдие на злото,манипулирано същество на което не му се позволява да изяви божествената си морална същност.Засипват те със задължения и науки за да нямаш самосъзнание и си робот.Подадеш ли се-имаш всичко-пари,жена,деца,кола...и си нужен на системата.Замислиш ли се над себе си и това което си принуждаван да правиш-разбираш че си жестоко лъган и манипулиран.Нима труда,парите,жената,децата,отечеството,човечеството,науката,прогреса са най-важни и са-ТИ.Не, аз съм-разум,милост,ненасилие които ги няма в живота и системата-тогава защо съм тук?Защо да робувам,да създавам още роби?Защо да убивам самосъзнанието си че съм син божии а не съм оръдие на труда и разплода.И така се живее -без земни цели и желания,науки и прогрес-само с мисълтта че си нормален защото си син божии а не творение на инстинкти,насилие,ненужен труд,празни удоволствия и изкуство на паразити.Но тогава си неспособен да създаваш и нужните блага-хляб,вода,топлина-нямаш нужните умения и знания-но ако ги придобиеш-по пътя губиш себе си-ставаш роб-робот на цивилизацията-не може  и нравственно усъвършенстване и техническо...За да може-трябва да се постави техническото под контрола на разума.Но точно разум липсва на системата.Тя бяга от разума защото създателите и-политици,банкери,религиозници ще трябва да се потят от нужен труд като обикновените хора.Как да живея и защо тук и сега?Да живея с изчистено съзнание че съм син божии и духовно-морално същество,тук на земята това не се признава дори се преследва-тук всичко се анализира научно но това не се прави спрямо мен-ЧОВЕКА,затова съм във враждебна варварска среда с обезумели себеподобни-егоисти-присбособленци-разплодители-на тях това им стига а и им е мил живота а не самосъзнанието им.Те искат да живеят а не да са хора.На това ги възпитава системата и ако са послушни-имат привилегии на държавни служители и на богати данъкоплатци.А аз човека със самосъзнанието че съм син божии и искам да живея разумно,милостиво,ненасилственно-съм абсолютно ненужен в тази среда и система.Моето място е на дъното-в тоалетната-да чистя мръсотията на учените,насилниците,разплодителите-на тези които правят и подържат системата за удоволствия,лукс,изкуство от една страна а от друга-системата стъпила върху непосилния тежък труд на простия работник и селяни и занаятчия,които не осъзнават божествената си същност и не престанат да работят за паразитите-политици,банкери,религиозници,на които и аз слугувам-чистя тоалетните им-мръсен и грозен външно но вътрешно-говоря и следвам съвестта си-Бог.И така се живее-унижен и смачкан външно-грееш от светлина и милост-духовно-така е при мен-на дъното на обществената стълбица и на първото стъпало на истинските духовни цености.Свободен съм на дъното и само там можеш да говориш истината защото нямам какво да губя-под мен е само гроба...И защо е този абсурд-защото не желаете да се трудите лично и полезно-творения на ЖИВОТИНСКАТА СИСТЕМА В СВЕТА.


Тагове:   животни,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2088783
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930