Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2011 17:18 - Адвокат бай Ганьо съди "Мунчо" за клевета-(реална измислица)
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 683 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.06.2011 07:18


Горещ летен ден пред бетонната сграда с надпис "Съд и Прокуратура".Мравуняк от хора влизат и излизат от охранявания вход.По дрехите ще познаеш кой- кой е.Вратовръзкарите чисти и избръснати са служителите на закона а небръснатите и просто облечени са "жалбоподателите" и подсъдимите-обикновенни граждани и селяни.В една от залите е и Мунчо-брадясъл застаряващ работник от селски произход като подсъдим а вляво от него е гладко избръснатия адвокат-жалбоподател бай Ганьо.Дава се ход на делото-вече пето или шесто заседание..Спокойният удолетворен от живота си съдия пита:             -Как се казвате?
Мунчо очудено гледа-"нали на първото заседание отговори на тези въпроси"
Спокойният съдия продължава-образование,год.,месторождение месторабота...
Мунчо ще не ще отговаря и си мисли-"нали съм олигофрен и съдията иска да ме убеди в това."
-роден съм в село...прост съм....работя в строителството...
-Имате ли въпроси към свидетелката съпруга на адвокат бай Ганьо?
-Имам.На какво основание сумата от 100 000лв бе преведена в адвокатската подсметка на съпруга Ви от болния от деменция човек.
-Ами да му изплатим сметките за бита и след това му ги върнахме(след твоето мунчевско обаждане-чумата да те тръшне дано и да ти съборят таванската стая за която сезирах РДНСК) като си задържахме 10 000лв. за минали услуги.А човека да си е записъл на бордерото за какво ни ги прехвърля!Той не е под запрещение и е нормален.
-Въпроси към другия свидетел-адвокат-председател на градското сдружение на адвокатите.
Мунчо:-Имам.Идвах ли при Вас и Вие обадихте ли се на колегата си бай Ганьо да върне 100 000лв взети от дементно болния човек?
-Вие сте идвали много пъти при мен за този човек а как да се обадя за пари -нямам право,кой съм аз?Дори не знам името Ви-нещо като лудия Мунчо бе -без бащино и фамилия...А човека си бе нормален.
Бай Ганьо взе думата:
-Имам доказателство че съм се грижил добросъвестно за напълно здравия психически мой законен клиент.Представям на многоуважаемия от мен и само от мен български частен съд, документ.Това е молба до Хага-за правата на човека написана от простия брадясъл неуважаващ съда строител Мунчо но е изпратено от мен.Аз съм го изпратил -има надпис от Мунчо отзад на листа -"за адвокат бай Ганьо-изпращане в Хага."
И бай Ганьо тежко пристъпя и подава на Мунчо-молбата с неговия почерк.
-А-ааааааааааа,веднъж да не излъжеш- това  съм го писъл аз !?Че аз мога ли да пиша...-очудено каза Мунчо.
-Не само това.Аз и съпругата ми ксерокопирахме на нашия ксерокс неговия някакъв Толстой и Мунчо издаде книга за този руски старец-враг на държавата,съда,църквата,семейството...Г-н съдия този Мунчо е опасен за нашите закони човек.Той служи само на някакъв Толстой и неговия Бог.Предложи ми за ксерокопирането много негови потни трудови пари и как да не ги вземеш-нали работниците за нас се трудят.Той ме накара да ги взема,той ме подучи и да взема тези 100 000лв от непсихично здравия човек.Как ли?Ами че той като не ги взе-то няма кой друг да ги вземе освен мене.Кой нормален ще се грижи за непсихично здрав-или луд като Мунчо или алчен и безскрупулен адвокат като мен.Настоямам да го осъдите за клевета -да я има нашата образована каста и система во веки-Амин.Анатема на доброто,милосърдието и справедливостта.Съд и присъда за всеки Мунчо и дон Кихот!

(Всичко в тази реална измислица е 99% истина)




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2088983
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930