Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2011 20:24 - "Аз съм за закона"
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 828 Коментари: 0 Гласове:
1



АЗ спазвам закона и преди и сега и за в бъдеще.За закона съм защото той ме храни и забогатява и преди и сега и за в бъдеще.Законът е за хитрия и богат не за простите селяни и работници и преди и сеги и за в бъдеще.Аз съм за закона,служа му и го заобикалям с помощта на нашите законови служители.Аз прилагам закона според интереса и кефа си.Аз съм служител и служа винаги на закона.Колко обичам тези точки ,алиней,параграфи-как точно защитават интереса и моя и на всички образовани тарикати като мен.Кой съм ли?Как кой-аз съм съдия,прокурор,адвокат,полицейски комисар,военен,кмет,общински председател...Аз съм закона.А ВИЕ,вие си "ти"-прост работник,селянин,нищожен тъп производител на МОЯТА ХРАНА.Ти ще работиш безпрекословно според закона и преди и сега и за в бъдеще.Не можеш да си като нас-тогава работи скот и роб на закона и преди и сега и за в бъдеще.Не можеш да го спазваш защото закона е хитрия и богатия-мълчи и работи,че има наказателен кодекс за непокорните и мислещи и след това ще ти бъде още по-тежко-ще плащаш цял живот на охранения адвокат и ако ли не-затвор и бой за да си сложиш сам въжето.Ти си човек?На хартия,в литературата-тук отговаряш пред закона а пред него си -уж "гражданин".Но не си-ние сме гражданите ти- боклукът и торта за нашата храна и удобства.Стана ли ти ясно.Аз винаги съм за закона и преди и сега и за в бъдеще.И винаги ще бъда в костюм и няма да знам какво е физически труд-аз прилагам закона а той е за такива като теб-роби и морални хора.Закона ме пази-малко по-умни от теб с нашивки ще те пребият по моя заповед.Разбра ли-ти който работиш с ръцете и гърба си си най-долното и презряно от моя закон несъщество а работно животно и живота ти и храната ти и семейството ти -всичко е в моите законови ръце-простако.Марш да се трудиш че закона не се яде...А аз ще погледам колежките умни като мен.Обичам живота който ми дава ЗАКОНА-чисто,приятно,регламентирано,текат пари изработени от трудоваците,вежливо кимам на колеги и колежки,кола,вила,сега и магистрали за богати като мен.Как да не лижеш краката на по-хитрите и силни от мен и как да не мачкаш тъпаците-трудоваци-обичам ЗАКОНА но не този на БОГА.


Тагове:   закон,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2084669
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930