Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2010 18:47 - Величието и трагедията на Мунчо
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 1079 Коментари: 3 Гласове:
0



Нелепо е да осъзнаваш божествената си същност-добро и състрадание към всички хора а на практика да си червей без пари и роб на принудителния физически труд.Жалко да крачиш а край теб профучават джипове и коли.Да гледаш хората на културата и изкуството и се питаш-не се ли срамуват да хапват приготвен от роби хляб-роби на системата от която са и хората на културата.Те виждат своята нелепост в материалния и несправедлив свят но си траят за да не се потят от труд в производството.Чувствам се вързан и окован като Прометей но не от боговете а от лилипутите-материалисти.Чувствам се като Мунчо-прост и беден и без Бойчо Огнянов,който за мен е Лев Толстой.Но няма друг Толстой,няма и Огнянов а има лицемери свешенници и националисти-алчни и мръсни като Дучето.Но живея не на тази земя на алчни инстинкти а в моя духовен свят от добро и взаймнопомощ.Гол и прост помагам на всекиго и ставам все по гол и прост като Мунчо.Не искам нищо -искам само Бога на разума и доброто-затова съм МУНЧО...Гледам ги -те живеят,работят,раждат и се веселят с вино аз-какво правя тук?Духовния ми живот е ненужен в това устройство и сред тези хора-животни...Какво правя тук-търся Бога и живея за Бога който е в мен-нищо друго няма значение и е втростепенно-но хляба ми е в техните ръце-ръцете на системата,те ме владеят и ползват.Духът ми не съществува за тях нито моралните закони-те ме съдят,вдигат цени,ще ме принудят и да убиват в тяхно име и благо-за да съм жив-и след този кошмар на материалния живот аз още да съм жив-това не съм аз а живее Мунчо....-унизително,страхливо като мишка живея и търпя цялата гадост и животизъм на учени и неучени хора неистово виещи за хляб,удоволствия и власт...


Тагове:   мунчо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lisichka - на мен ми е добре за теб незнам. . .
28.09.2010 19:09
на мен ми е добре за теб незнам...
цитирай
2. анонимен - ....."ДУХЪТ МИ ,НЕ СЪЩЕСТВУВА ЗА ТЯХ"....!!!!
28.09.2010 19:32
АБЕ,ТИ НАИСТИНА СИ "МУНЧО"!
ТВОЯТ ДУХ---ЗА ТЕБ ЛИ СЪЩЕСТВУВА ...ИЛИ ЗА ТЯХ--- ЗА ДА ТЕ ЗАБЕЛЕЖАТ И ОЦЕНЯТ?????????????!!!
НЕ ЧУВСТВАШ ЛИ, КАКВА ГЛУПОСТ ИЗДРЪНКА С ТИЯ ДУМИ?

ДУХЪТ В ТЕБ---СЪЩЕСТВУВА ЗА САМИЯ ТЕБ!
ДУХЪТ В ТЕБ---ТОВА СА ТВОИТЕ СОБСТВЕНИ СИЛИ И ВОЛЯТА ТИ ЗА ЖИВОТ!

ИЛИ ГИ ИМАШ---ИЛИ ГИ НЯМАШ!
ОТГОВОРИ СИ САМ!
АКО ГИ НЯМАШ---ПРОСТО ЛЯГАЙ И МРИ!
НЯМА КОЙ ДА ТИ ПОМОГНЕ, МЪЖКИ......НИТО ПАРТИЯТА ,НИТО ДЪРЖАВАТА, НИТО СВЕТИЯ СИНОД!
ОПИТАЙ СЪС ХОРАТА ОКОЛО ТЕБ--ТЕЗИ ,КОИТО ТЕ ОБИЧАТ!
АКО ИМА ТАКИВА.....НО ,НЕ ГИ ЛЪЖИ И ИЗПОЛЗВАЙ!
цитирай
3. tolstoist - Не хора а маймуни...
28.09.2010 20:21
Само животните живеят без смисъл...А човекът -с разумен смисъл но разбира ли свиня от СМИСЪЛ...По добре Мунчо отколкото неосъзнато животно за .....насилие и разплод-това Ви е живота и системата...Обичате го и още как...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2070491
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031