Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2010 20:39 - Мисли на Толстой
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 951 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.06.2010 21:24


"Аз живея затова, за да  изпълнявам волята на Изпратилия ме в живота.Волята му е да доведа своята душа до висша степен на съвършенство в любовта  и така да съдействам за установяване на единение между  хората"

"Да се установи Царството божие на земята значи да се замени насилственото,жестоко и ненавистно съжителство на хората с любовно и братско "

"Бог за мен е това, към което се стремя  и в този стремеж се състои моя живот и който  аз не мога да разбера и  назова."

"Не го зная Бог, но винаги ми е страшно когато съм без него и не се страхувам когато съм с него"



толстоист-разбрах сега, че в Сливен баща българин заклал дъщеря си на 20г.-виновна е обществената система ,че крие истината за духовната ни същност и толерира животинското в нас-труд за пари и безсмислен на тази основа живот.Кой ни прави човеци-само Толстой и ако му бяха говорили, че има разумен Бог, който не го признават бащата би разбрал, че това не е живота-пари и мутри, а духовната му същност-тогава не би убил нито дъщеря си, нито себе си  -  толкова се нуждаем от истините разкрити от Толстой, че ще закрещя -говорете за истината, че светът няма разум, а той е у нас и да го следваме, а Бог разполага с нас, не ние...Общество от убийци сме и продължаваме да си траем за мръсните  пари  и силоваци...                                     


Тагове:   мисли,   Толстой,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2084622
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930