Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2010 11:58 - Човек и живот-различни понятия
Автор: tolstoist Категория: Политика   
Прочетен: 597 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.05.2010 07:00


 Целият живот си има биологични закони - само едно същество има духовни закони, които управляващите го - материално и духовно не желаят да приложат.В тези закони е доброто за човека.Но тарикатите -животни са наложили със сила биологичните закони и върху духа на човека.Няма едно действие,което да е продиктувано от морала и насочено срещу животинското в нас и в обществото.Без морал няма хора,а само животни за ползване и разплод - това сме ние.Не Ви ли се гади от удобствата на цивилизацията поради които се продавате?Затова мразя този живот на естетически животни и неистово крещя да остана човек с морал, не с удобства,пари,удоволствия,деца - морал това е духовното -това е човека....В него е моята сила и знам ,че това и само това и за това съм създаден от Бога.Колкото и нищожен да съм и умствено,образователно,професионално,семейно,физически-аз съм духовното си аз и съм до Бога...Живея да помагам на всички и най- вече на необразованите роби и да крещя срещу Вас - образовани -да разберете ,че без морала сте животни.И този живот, които ни предлагате е животински с всичките му екстри.Вие не сте морални хора и сте егоисти.Човек трябва да дава повече от това, което получава - убийци на морала.Да построим морален живот на всички нива -това е нормалното,а не животинската Ви цивилизация на умни,мръсни консуматори на уют,разврат и егоизъм.Такава е и църквата Ви и ислямът Ви и будизмът,теософия,антропософия - всички лишени от морал и разум.Как се живее сред безумци,как?Искам да бъда това, за което съм създаден - морален, чист човек и живея според съвестта си,подтискайки животинското.Къде е това общество и живот?


Тагове:   човек,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tolstoist
Категория: Политика
Прочетен: 2074570
Постинги: 1631
Коментари: 412
Гласове: 1176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031