Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2017 20:34 - Помните ли Бекса бе?...
Автор: allbatros Категория: Поезия   
Прочетен: 357 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 

Сред хилядите стихове, които съм изчел в поетичните блогове, този за мен е ненадминат. Чета си го всеки ден и се радвам на прекрасното, божествено и съвършено представяне на поетическия живот в блогове и сайтове.

Невероятен е с правдивостта, мъдростта и реализма си.

Ето, с особена тръпка, че някои ще подскочат от ярост, го представям.

 

Безименно

Всеки път, когато блога отворя,
на страница първа се мъдрят безчет
стихове жалки на отровени хора
и лизачите, седнали на първия ред.

Ближат, хвалебстват и задници бършат,
а поетите местни се гърчат от кеф
и псуват, обиждат, китките кършат,
щом някой труда им накаже с "Кенеф!".

Близалки раздават - от сладки по-сладки,
а първият ред се избиват за тях.
"Велико!", "Божествено!" - крякат кат’ гарги
и своите идоли правят за смях.

А надутото Его на наш’те поети-сатрапи
се спуква със гръм - кат’ балон,
и от вътре смърди на стари чорапи,
а мухата нищожна става на слон.

Дерзайте, близачи! Накъде сме без вас?
Ние, циниците жалки, сме вече малцина
и, макар че рядко се чува нашият глас,
срещу тоз глас вий ревете стотина.

Нямате срам, идиоти проклети!
Как не ви дойде на ум, че ставате жалки?
Аз ще ви кажа - на всички поети,
пишете много, щот’ сте ей толкова малки!

Посвещава се на всички онези знайни и незнайни поети и близачи от Първия ред.



Тагове:   познахте ли се,


Гласувай:
2



Следващ постинг

1. allbatros - Скъпи мой Админе, бай Иване. не ми ...
23.11.2017 20:39
Скъпи мой Админе, бай Иване. не ми разваляй кефа, като ми смъкваш напомпаните прочити.
ТЕ СА ОТ МОЯ ЛЮБИМ!!!!!!!!!!!!!

Туй то.
Алби
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: allbatros
Категория: Поезия
Прочетен: 16854
Постинги: 32
Коментари: 40
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031